Got a Crush on You
Doctor Song Xingchen (Gülnezer Bextiyar) is tired of living the life her family has paved for her. Ready to set out on her own, Xingchen announces her resignation in the middle of her own promotion dinner. After starting her new life, Xingchen crosses paths with Su Qingche (Xu Kai Cheng), the single-minded leader of a local rescue squad. As the two bicker through multiple meetings and one disastrous blind date, unexpected sparks begin to fly. Full of rivalry and romance, this 2023 Chinese drama series was directed by Chung Shu Kai.