GREEK SALAD
I originalfilmen, Adresse Barcelona, møtes Erasmus-utvekslingsstudentene Xavier og Wendy (begge 25 år) i Barcelona. I 2023 treffes de to voksne barna deres, Tom (26) og Mia (22) i Athen. Men de tilhører en helt ny generasjon. Når bestefaren deres på morsiden dør, blir Tom og Mia tvunget til å forvalte en formidabel familiearv.