Gypsy Sisters
Mellie og Robbie setter en dato for bryllupet, men Mellie er nervøs for utdrikningslaget sitt, som innebærer en kjøretur med søskenbarnet Annie.
Idet bryllupet nærmer seg, forteller Mellie de mistenksomme slektningene sine at hun ikke er gravid, mens Nettie og Lottie ikke er på talefot.
Hvetebrødsdagene varer ikke lenge når Mellie blir innlagt i forbindelse med graviditeten. Danielles foreldre må takle at hun dater en eldre sigøyner.