Hatfields & McCoys
En dramatisering av den bitre feiden mellom to familier på grensen mellom Virginia og Kentucky rett etter den amerikanske borgerkrigen. Fiendskapet mellom de to familiene førte til drap, blodhevn og nesten til en ny borgerkrig. Kevin Costner og Bill Paxton spiller tittelrollene.
Frank går til angrep og tvinger de pressede Hatfield-tilhengerne opp i fjellene. Nancy McCoy spionerer på sine motstandere, mens Johnse fatter interesse for en av kvinnene fra McCoy-familien.