Hell on Wheels
Elam finner trøst i en annen utstøtt leirinnbygger, og Lily Bell får møte sin avdøde ektemanns arbeidsgiver. Cullen jakter på en mann ved navn Harper.
Durant stopper forhandlingene med Cheyenne-folket. Cullen og Elam må samarbeide for å redde liv i leiren.