Head Over Heels
Idet tenåringssjamanen Seong-A syns livet er kjedelig, kommer den kjekke Gyeon-U inn i helligdommen hennes opp ned. Er han skjebnebestemt til å dø?
Seong-A henger med Gyeon-U selv når han er mistenkt for brannstiftelse. Det bryter ut en ny brann, og Seong-A hopper inn i flammene. Alt for én grunn!
Seong-A er den eneste ved Gyeon-Us side i begravelsen. Oppdraget hennes som menneskelig amulett begynner! Holder hender for å avverge det onde!
"La oss forbli fuktige." Rar kjærlighetserklæring, men hjertet banker! Men hva om Seong-A sin største hemmelighet er knyttet til Gyeon-Us dypeste sår?
Gyeon-U mister tilliten til Seong-A når han innser at hun er det han hater mest. Seong-A mister sin menneskelig amulett-kraft, og sår åpnes.
Seong-A finner ut at Yeomhwa frydet seg over Gyeon-Us lidelse. Hun konfronterer Yeomhwa for å redde Gyeon-U. Han kommer over hennes fortid på nettet.