Headless Chickens
Nardinho and me
Mot alle odds blir Beto manager for den krevende Nardinho, og han lærer raskt hvordan han skal takle fotballstjernens ego og diverse kontroverser.
Selv om Beto nekter å være med på ablegøyene i Nardinhos utdrikningslag, føler han at måteholdet hans trues av hans eldste klient og venn, Fran «el Toro» Verlarde.
Agenturets ansatte Cristina, Mario og Armando spekulerer over optakten til Beto og Miguels eksplosive strid.