Ballers
Spencers rivalisering med Reggie når kokepunktet, og Ricky finner ut at han har en kinkig kopling til lagkameraten sin.
Spencer står på sitt, Charles blir forfulgt, Joe prøver å få i land en stor kunde og Ricky prøver å skvære opp.
Spencer trår til og hjelper til når Vernon blir mobbet. Charles' ekteskap settes på prøve og Ricky prøver å komme på god fot med Alonzo.
Ricky og Spencer konfronterer frykten, Charles bestemmer seg for å være egoistisk for en dag, og Joe samarbeider for å få i stand en avtale.