Når ens beste kompis er på vei til å bli Hollywoodstjerne er det bare å henge seg på. Vi møter Eric, Turtle og Drama – tre venner fra Queens som hjelper kameraten og filmstjernen Vincent Chase å navigere dagens Hollywood.