I Don't Like Driving
Gretne professor Pablo Lopetegui lærer å kjøre bil som 40-åring og får uventet hjelp av en av studentene sine og en skrullete kjørelærer.
Førti år gamle professor Pablo Lopetegui og studenten Yolanda lærer å kjøre av den eksentriske kjørelæreren Lorenzo.
Etter å ha lært en snarvei av Yolanda og hennes venn Lucia prøver Pablo den ut under en kjøretime med Lorenzo – med et uheldig utfall.
Pablo og Yolanda havner i en opplysende dobbel kjøretime med Lorenzo, som prøver å ordne opp i en taxisjåfør-kamp der sønnen er involvert.
Pablo støter sammen med Lorenzos bror Sátur på Babieca kjøreskole før han ber Yolanda om en tjeneste i siste liten.
Hjemme prøver Pablo å fikse farens bil før han skal ha kjøretime med en misfornøyd Lorenzo.