Henry Kosemonster
I et forsøk på å bake det største brødet lager Henry en brøddeig som er så stor at den skaper kaos i hele Brøleby. / Monsterspeiderne bygger sine egne brølende biler, men Henry blir irritert når han oppdager at Roberto kopierer alle ideene hans.