Hero Inside
Stig har tegnet 100 helter i 100 tegneserier. Når han forsvinner, er det bare bladene hans igjen, og de blir spredt over hele San Francisco.
Nils er spent på om de kan bli berømte ved å lage superheltvideoer med Mats. I mellomtiden kjemper den vigilante X og Gravity mot varpuddelen Lucky!