Just Tattoo of Us USA
Jersey Shore-veteranen Angelina viser sin forlovede sin ekle side med en tatovering som er blodig skrekkelig. Imens avslører bestevennene sine skitne små hemmeligheter med permanent blekk.
Kusiner prøver å lure hverandre med tatoveringer som går altfor langt. Ekser forblir fiender når tidligere elskere får "dypt" avslørende tatoveringer som virkelig "stinker".
Vennskapet til en jente fra Jersey settes på prøve når en uutalt hemmelighet blir en munnfull. Fulle romkamerater gir hverandre en lærepenge med tatoveringer som balanserer på grensen mellom fornærmende og for sant.
En mammagutt får seg en tøff lærepenge når kjæresten konfronterer ham med blekk. Helvete bryter løs når noen avslører en djevelsk hemmelighet om sin brors barns mor.
Floribama-bestevennene Nilsa og Aimee stiller opp for noen klargjørende tatoveringer som setter vennskapet på prøve. Søstre fra sør når et vendepunkt når en sjokkerende hemmelighet blir avslørt.
Drag-dronninger fra Chicago baller helt av og setter sitt søsterskap på prøve med et par kinky tatoveringer. Bestevenner heller oppi for mye svart når deres hemmeligheter avsløres i blekk.