Hunt for the Missing: Chicago
Den pensjonert etterforskeren Pam Childs vender tilbake til jobben for å hjelpe til med å finne personer som er forsvunnet i Chicago.
Shadows from the South Side
Kierra Coles forsvinner mens hun er tre måneder gravid. Detektiv Pam Childs avdekker hemmeligheter, feiltrinn og en mystisk person av interesse.
Da Jerrica Laws forsvinner fra Park Forest i Illinois, finner etterforsker Childs kryptiske spor, et hemmelig møte, og lurer på hva Jerrica skjulte.