I nuet
Ved hjelp av sitt mangfoldige dukkemannskap, utfører den velmenende og hyklerske dukken, som er den tredje mest populære radioverten, Lauren Caspian dyptgående intervjuer med ekte kjendisgjester.
Fabian og Carl kjemper om å bli kontorets sikkerhetsansvarlig. Lauren blir opprørt over medisinske nyheter.
Lauren tilbringer helligdagen med å forsøke å imponere sin 13 år gamle sønn ved å intervjue Hugh Laurie.