Jasmine
Jasmine jobber som eskorte for å gi seg selv og stebroren Tufan et bedre liv - og for å kjøpe seg inn på hjertetransplantasjonslisten.
Mens Jasmine kjemper for å sikre seg en plass på ventelisten for en hjertetransplantasjon, kommer Tufans demoner til overflaten.
Mens Jasmine styrker båndet til Gökhan, mottar han trusler på grunn av hjertetransplantasjonslisten. Tufan går over streken for hesten sin.