Jungle
Velkommen til jungelen
Gogo ønsker å forandre livet sitt til det bedre, men hans siste vågale ran setter i gang en kjedereaksjon av uforutsette konsekvenser.
Uansett hva det koster
Gogo mistenker at han blir forrådt og trapper opp planene sine om å forlate landet for godt, mens 6ix søker hevn for brorens død.
Gogo møter til slutt frykten og konfronterer Slim, men Jessica møter en trussel som får alvorlige konsekvenser.
Marcus ønsker å starte et nytt liv og være et bedre forbilde for broren, men fortiden hans innhenter ham når han faller hodestups for den vakre og talentfulle Bianca.
Nå som hun vet sannheten om Marcus, ønsker Bianca hevn. Mistenksom overfor hans engasjement i gjengen, legger Stacks ut sin egen plan for å bli kvitt Marcus.
Nå ute av gjengen ønsker Marcus å bryte Stacks' innflytelse over Danial, og bygger opp til en følelsesmessig konfrontasjon med ødeleggende konsekvenser. Og Danial introduseres for en usannsynlig person.