Harlan Coben's Lazarus
Etter hvert som synene forteller om flere ofre, kobler Laz det gamle drapet på søsteren Sutton, det mistenkelige dødsfallet til faren og mange andre drap til én mistenkt.
Laz går i spinn når søsteren Jenna slipper en bombe. Et nytt syn får Laz til å tro at morderen har slått til igjen, men en desperat leting etter offeret ender i mer vold.
Laz og Jenna gjør en sjokkerende oppdagelse som får Laz til å fokusere på en annen mistenkt for drapet på Sutton. Noen som står Laz nær, blir truet, og det starter en menneskejakt.
Etter å ha besøkt en gammel pasient innser Laz hva som er fellesnevneren i alle drapssakene. En dødelig jakt bringer frem personer fra Laz' fortid til et endelig oppgjør.