Liar Liar
At Academy Island, students battle in games to win stars in hopes of becoming a prestigious Seven Star; Sarasa is the reigning champion until a new student, Hiroto, defeats her; now, he's willing to lie and cheat to stay on top.
Hiroto encounters a challenging new opponent in the form of Akizuki Noa; Shirayuki is transferred to Eimei Academy to support Hiroto.