Limitless: Live Better Now
Chris har alltid jobbet for å holde kroppen frisk, nå er det på tide å begynne å passe på hjernen hans. Nevrolog Dr. Sharon Sha utfordrer ham til å ta av ut i villmarken uten GPS eller kart. Sammen med kameraten sin, First Nations-artisten Otis Hope Carey, må Chris tune seg inn i naturen for å navigere gjennom villmarken i det avsidesliggende hjemlandet til forfedrene til Otis. Fotturen vekker Chris sine mest dyrebare minner.