Litvinenko
Et drama basert på den sanne historien om forgiftningen av den russiske spionen Alexander Litvinenko, hvis død utløste en ti år lang, rettferdighetsøkende etterforskning mellom Storbritannia og Russland.
November 2006. To politibetjenter blir innkalt til et sykehus i London for å intervjue en mann ved navn Alexander Litvinenko, som hevder å ha blitt forgiftet.
Et team med etterforskere ledet av Brian Tarpey ankommer Moskva. I London forlater Marina Litvinenkos begravelse, og vurderer å ta saken i egne hender.