Love & Death
The Huntress
Etter et overraskende ladet øyeblikk under en volleyball-kamp arrangert av kirken, foreslår Candy at hun og Allan skal ha en affære. Selv om han først sier nei, begynner de to snart å planlegge sin hemmelige ordning.
Det blir en form for normal tilstand når Candy må vurdere sitt eget ekteskap, men Pat oppdager snart noe som får ham til å søke svar hos Sherry.
Etter et nifst basketak prøver Candy å fortsette dagen som vanlig, mens Allan blir bekymret når Betty ikke svarer på noen av hans oppringinger.
Når etterforskerne intensiverer utspørringen, engasjerer Candy Don Crowder som sin advokat. Senere innrømmer Allan affæren overfor Bettys slektninger, og Pat blir frustrert over å ikke bli informert om saken.
1980. Underveis i rettssaken plager Allans vitnemål om Bettys sinnstilstand faren hennes, mens Candy får besøk av en opprørt pastor Jackie.