Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
John kjenner på presset Kennedy-navnet gir. Carolyn imponerer hos Calvin Klein. Et uventet bånd knyttes under et veldedighetsarrangement.
John sjonglerer morens sviktende helse, det anstrengte forholdet til Daryl og de nye følelsene for Carolyn.
Mens pressen skriver om krangelen deres, forbereder John og Carolyn seg på den store dagen. Ann uttrykker sin bekymring.