Magnus
episode
Etter en relativt stor fadese under en aksjon ved bryggehallen, blir Magnus mot alle odds satt til å løse en stor sak. Nabogutten Nikolai og den deprimerte kollegaen Dan blir med.
Magnus, Dan og Nikolai har plutselig fått fiender. Men fiender kan brukes i etterforskning. Så lenge man ikke går for langt.
Magnus er fortapt etter å ha forårsaket et mord utilsiktet. Nikolai er inspirert av Magnus og starter sin egen etterforskning. Dan er lei av livet.
Døde mennesker lever igjen. Ting er ikke som de skal. Arthur er tilbake mens Magnus og Dan prøver etterforskning fra fengselscellen.