Killer Coaster
Når et lik blir funnet på spøkelsestoget på Palavas-les-Flots-tivoliet, beslutter Sandrine Laplace, en ivrig parkeringsvakt, å lede en etterforskning, uten at hennes overordnede er klar over det. Selv om det betyr å sette seg selv i fare.
Muerte Sin Cara
Som undercover blant tivoliarbeiderne finner Sandrine seg i et dilemma og føres lenger bort fra loven. Nå knyttet til Yvanne og Carmen gjennom en mørk hemmelighet, er det ingen vei tilbake.
Rystende hendelser formerer seg. Yvanne får paranoia. Forholdet hennes til Carmen, som blir mer anspent, får Sandrine til å stille spørsmål ved alle teoriene sine. I mellomtiden befinner Carmen seg i fare.
Fracos planer blir brakt frem i lyset. Det er alt som skal til for at to tivoli-familier erklærer krig, og Sandrine blir etterlatt for å etterforske. Litt for alene når hun har en morder på frifot.
Ingenting er som det skal være på tivoliet. Etter hvert som drap blir flere, virker gjerningsmannen ustoppelig. Sandrine, Yvanne og Carmen har imidlertid aldri vært så nærme å løse saken. Og hva om legenden om Muerte Sin Cara er sann?