Nabohysteri
Pass dine egne saker
Samira blir overbevist om at hennes nye nabo har onde hensikter og muligens er involvert i en forbrytelse.
En nabolagsfest avslører hemmeligheter, og Samira mistenker at Rob holder noe skjult.
Når glimt fra Rob og Naveens fortid kommer til overflaten, gjør Samira en oppdagelse som forandrer alt.
Gjengen i blindveien drar på oppdrag for å finne svar og redde en nabo som kan være i fare.