Mariachis
Oblivion, Jalisco Style
Når Rosendo Cuevas blir diagnostisert med alzheimer, gjenforenes familien for å støtte ham, og sammen starter de et mariachi-band. Men familiegjenforeningen kan avsløre hemmeligheter som har vært lenge begravd.
The King
Rosendos sønner, Pedro og Jorge, danner et mariachi-band for å hjelpe faren via musikk, men Gavilán prøver å utnytte brorens sykdom til å løse sine egne økonomiske problemer.