Out Loud
Sammen
Etter en fuktig natt finner de fem vennene ut at det finnes en viral video hvor de synger om hjertesorg på en rockebar. Men i det virkelige liv har de mer alvorlige ting å håndtere.
Med problemer som må håndteres, nekter noen å fortsette som en gruppe. Rocío må begynne på nytt og bli det eneste som knytter Fansen sammen.
Fansen prøver å gjenforenes mens Rocío gjør et desperat forsøk på å endre sitt og vennenes liv, men det virker ikke som det skjer denne gangen.