Mike
Fra perspektivet av sitt enmannsshow stiller Mike Tyson spørsmålet "Hvem er jeg?" når han reflekterer over barndommen sin i Brownsville, New York, der han allerede har 37 arrestasjoner på rullebladet innen han bare er 13 år.
Mike faller hardt for Robin Givens og spør: "Hvordan kan noen som hater seg selv elske noen andre?"
Nylig single med ubegrenset tilgang til verden oppmuntrer Don King Mikes ekstravagante livsstil og får ham til å tape tittelen sin til Buster Douglas i den største omveltningen i boksingens historie.
En 18-år gammel toppstudent fra en liten by på Rhode Island ved navn Desiree Washington anklager Mike for voldtekt.
Mike reflekterer over sine tre år bak murene på Indiana Department of Corrections.