Monsters Inside Me
I dvale
Dette er snikende predatorer som kommer seg på innsiden av vertsdyret og ligger i dvale til det slår til. De er farlige og vanskelige å spore opp.
Utbrudd
Leger og forskere kjemper en krig mot noen av naturens farligste skapninger – parasitter. Det inkluderer et kjøttetende monster i Texas.
Parasitter har perfeksjonert reproduksjonens kunst og er planetens mest vellykkede livsform. De inkluderer veggedyr, brems og parasittiske ormer.
Årsaken til mange mystiske sykdommer er utspekulerte skapninger som har bosatt seg i sine intetanende verter – velkommen til parasittenes verden!