Murder Has Two Faces
I skyggen av en svært publisert tragedie, blir en skremmende lik forbrytelse oversett. GMAs Robin Roberts skinner nytt lys på ofrene som i stor grad er ignorert.
To gravide kvinner, Laci Peterson og Evelyn Hernandez, blir funnet døde i SF-bukten. Er det en kobling? Rykter om en satanisk kult svirrer.
Chandra Levy og Joyce Chiang, to unge kvinner knyttet til maktsirkler i DC, forsvinner og blir funnet drept. Er en seriemorder på gang?
Rovdyr kjent som Craigslist-morderen og Den taggede morderen bruker sosiale medier for å jakte. Én overlevende deler historien sin.