Ni Vilt Fremmede
Ni veldig ulike mennesker loves total endring på Tranquillum House, et tilbaketrukket og mystisk spa drevet av velværeguruen Masha.
Gjestene får vite mer om Tranquillums unike protokoller, og alle må avgjøre om de vil fortsette Mashas behandling. Imens får Masha sine egne mystiske trusler.
Zoes bursdagsfeiring gjenåpner gamle sår, mens gruppen knytter stadig tettere bånd.