NY Ink
Tilbake i New York
Ami James er tatovør i Miami, men får oppfylt drømmen om å åpne en tatoveringssjappe i New York City. Han har med seg noen av de beste i bransjen.
Den avslappede livsstilen til Tim er en trussel for forretningen til Ami, mens festingen til Megan gjør at Ami har tvil om fremtidsutsiktene hennes.
Billy, lærlingen og vennen til Ami, når bristepunktet. Når kjæresten til Megan er utro med bestevenninnen hennes, ser Chris en mulighet for romantikk.
Ami får en påminnelse om at sjappa ikke går like bra som han hadde håpet. Jessica prøver å hjelpe til, men ender med å gjøre mer skade enn nytte.
Ami må være brutalt ærlig med Jessica når et fotooppdrag i et magasin gjør at hun lurer på å slutte. Robear holder ikke ut Tommys spøker.