Outer Range
En rancheier som kjemper for sin eiendom og sin familie oppdager et uutgrunnelig mysterium i utkanten av Wyomings villmark.
Tomrommet
Wyoming-rancheier Royal Abbott oppdager et ufattelig mysterium ytterst på eiendommen sin, og dette setter i gang et katastrofalt hendelsesforløp.
Abbott-familien konspirerer frenetisk for å dekke over forbrytelsene sine, men klarer ikke å finne ut hva som skjedde med Royal.
Etterforskningen av den savnede Tillerson-broren tvinger Royal til å alliere seg med Autumn, helt til Amy gjør en usannsynlig oppdagelse.
Mens ryktene går om Tillerson-drapet, avhører sheriff Joy Abbott-familien og tvinger Royal til å satse mye mer enn han har råd til å miste.
Royal begir seg ut på en ferd for å undersøke det flyktige mineralet på eiendommen sin, men intensiverer bare den økende rivaliseringen med Autumn.
Familien begynner å revne i sømmene, så Royal tyr til vold for å bli kvitt Autumn, men blir hindret når han oppdager at hun har manipulert noen nær ham.