Paradise PD
En ivrig politibetjent blir med i den rufsete politistyrken i en liten by, anført av faren sin, mens de kløner, krangler og sniffer seg vei gjennom en stor narkotikasak.
Welcome to Paradise
Som 18-åring får Kevin Crawford endelig sjansen til å bli en del av politistyrken som ledes av faren. Samtidig selges et nytt stoff kalt rutemeth på gata.
Ass on the Line
Bullet oppnår ære og berømmelse i en hundekampring, og politimester Crawford krangler med sin største rival under en sprø mordsak.
Gina insisterer på at Fitz skal bære våpen, noe som starter en nasjonal medieskandale. Hopson sendes til et gamlehjem og avdekker en konspirasjon.
Når moren til Kevin kjøper en ny, snakkende politibil til ham, blir det kjærlighet ved første blikk. Bullet gjør Dusty til sjefen for et fritert kyllingkartell.
Når pastor Paul får politiet med seg i kampen mot en satanisk kult med D&D-spillere, prøver Bullet seg på pastorens dydige datter.
Etter å ha funnet et spor om sin egen fortid, vil Gina ta hevn og blir nærmere kjent med familien sin. Og Paradise står uten sin tøffeste purk.