Lexie Noble lever et idyllisk liv i forstedene til Edinburgh. Hun har ingen anelse om at mannen hennes hvitvasker penger i stor skala for den beryktede gangsteren Cal Morris, og at ektemannens minste skritt overvåkes av politiet.
Lexie Nobles familie havner i skuddlinjen når mannen viser seg å ha profesjonelle forbindelser til den beryktede gangsteren Cal Morris.
Overlatt til seg selv av politiet peiler Lexie seg stadig nærmere innpå Cals penger. Men hennes verste mareritt blir virkelighet når han bestemmer seg for å gi henne en lærepenge.
Sesongavslutning. Politiet ønsker å inngå en avtale med Lexie. Velger hun friheten, eller vil hun kjempe for å stille Jareds morder til ansvar?