Primos
Taters planer blir forpurret når moren insisterer på at hun skal være en Hjelpsom Humphrey overfor søskenbarna. Tater oppdager at Lotlots skumle dukke er det perfekte primos-skremsel.
Tater blir inspirert av en Ti-under-ti-liste med imponerende barn. Tater angrer på at hun ga bort småbarnsbøkene sine til de yngste søskenbarna.
Tater prøver å knytte bånd til Bud ved å finne en perfekt farsgave til ham. Tater utforsker livet i det fri, dvs. hagen.
Tater er begeistret over å få sin aller første kvise. Tater skyger sin kule kusine Lita mens hun utfører de tre jobbene sine.
Når Taters Hjørne oversvømmes av primos, jakter Tater på et tilholdssted hun kan kalle sitt eget. Nachito overfører heltedyrkingen sin fra Big Nacho til Tater.