Punk'd
Jessica Alba får mer enn hun hadde regnet med. Wilmer Valderama finner bilen sin klar til å hugges opp. Ashtons nye assistent blir satt på prøve da Tom Arnold leverer barnet sitt.
Jessica Biel møter en beundrende fan. Nygifte Jessica Simpson og Nick Lachey blir satt på prøve.