Real Estate Wars
Let the Games Begin
Rivaliseringen mellom de to eiendomsmeglerfirmaene som driver med salg av luksuseiendommer i Orange County topper seg da en velstående eiendomsutvikler blir en mulig kunde.
Showdown
John og Jojo slåss om Michaels gunst, og McMonigle-teamet er vertskap for en overdådig fest på en overpriset Laguna Beach-eiendom.
Jojo blir sjokkert når hun ser tilstanden til hjemmet Michael har gitt henne i oppgave å selge, mens John legger en strategi for den beste måten å selge sin splitter nye eiendom, som fremdeles er under bygging.
Johns frustrasjon med det uerfarne teamet sitt øker, mens Relegance Group kjenner på stresset på grunn av en krevende klient.
JoJo setter Kylie til veggs under Kaceys visning, og stemningen blir amper i Relegance-teamet. John og teamet sikrer seg en avtale som kan gjøre Michael svært fornøyd.
Jojo gjør klar den nye leiligheten til visning, mens John og teamet hans legger en strategi for Bayview-eiendommen. Kylie kommer med urovekkende nyheter.