Redningsvenner
Iggy og Rod trenger hjelp fra The Buds når en storm forårsaker blackout. Flash oppdager øgleegg, men må roe seg ned for å ta dem til et reptilreservat.
Violet prøver å redde heltens kattunge fra en høy hopperampe. Bo og Flash går ut og leter etter redninger etter en storm løfter seg.