The Reindeer Mafia
Matriarken Brita Nelihanka har lenge hersket over ødemarkene i nord, men nå er hun død, og slekten samles for å høre hvordan hun har valgt å fordele arven. Testamentet byr imidlertid på store overraskelser, og snart befinner hele familien seg i en intern maktkamp. "The Reindeer Mafia" er et finsk krimdrama med mørk humor. I hovedrollene møter vi bl.a. Mikael Persbrandt.