Rob & Chyna
Rob'ing the Cradle
Rob søker hjelp hos Scott for å overvinne sin usikkerhet. På en tur til Cannes begynner Chyna å tvile på seg selv.
Rob må lære seg å takle livet i rampelyset, når han sammen med Chyna skal delta på Khloés bursdagsfest. Rob & Chyna drar til Washington D.C. for å møte foreldrene til Chyna.