Khloe & Lamar
Da Khloe Kardashian and Lamar Odom giftet seg i 2009, var det førstesidestoff i kjendispressen. Etter ett år som mann og kone åpner paret nå hjemmet sitt og gir oss et innblikk i deres privatliv.