Single Parents
Sleepover Ready
Douglas sitter fast i rollen som ansvarlig for barnas lørdagsovernatting og Will bruker dette som en mulighet til å knytte sterkere bånd med ham. Angie og Graham sliter begge med sin egen frykt om overnattingsbesøk - Graham blir bekymret av å ligge over uten å ha moren sin til stede utenfor sitt eget hjem, og Angie er bekymret for å ligge over hos Owen. I mellomtiden får Miggy hjelp av Poppy til å finne på mulige jobbideer for å få ham til å bli mer ansvarlig.
Etter å ha sett hvor lite påvirket Douglas og tvillingene ble av å se marsvinet Pickles dø, blir de oppfordret av Poppy til å slutte å dempe følelsene sine. Angie blir sjalu når Graham ber Will om å ta en koloskopi for å sjekke hvordan det går med helsa, så Angie bestemmer seg for å også ta en koloskopi.
Etter å ha kjeftet på Miggy for å ikke klare å trene Jack til å sove om natten, starter Angie og Douglas en konkurranse for å se hvem som kan lære babyen å sove riktig i løpet av en natt. Mens Angie og Douglas har babyen, er Miggy barnevakt for Graham, Rory, Sophie, Emma og Amy, som forårsaker en spontan fest for barna. I mellomtiden får Will lære hvordan han skal få ut aggresjonen sin på tennisbanen, ved hjelp av Poppy.
Will kommer godt overens med Angie og Graham sin barnelege, Dr. Dewan, men Angie er redd for at han kommer til å ødelegge Graham sine sjanser for å komme på listen over folk som skal få influensavaksine. Miggy prøver å hjelpe Will med å komme seg gjennom situasjonen med Dr. Dewan ved å gi datingtips. I mellomtiden blir Douglas syk og får febertokter, noe som fører til at han ved uhell røper til Rory at han liker Poppy.