Sold on SLC
Blant Salt Lake Citys mest imponerende eiendommer følger serien de komplekse sosiale dynamikkene i et meglerfirma preget av vanskelige relasjoner og rivaliseringer. Vi følger meglernes intense ambisjoner i et av USAs raskest voksende boligmarkeder.
Jennifer Yeo, grunnleggeren av Presidio Real Estate i dynamiske og religiøse Salt Lake City, sikter seg inn mot mistankene sine.
Malaysia og Kenny vil utvide karrierene sine innen luksuseiendom, men Malaysias intensjoner trekkes i tvil når hennes tidligere sjef blander seg inn..
På Malaysias Cinco de Mayo-fest kolliderer en agents private og profesjonelle liv. Jennifer holder krisemøte for å stoppe ryktespredningen.
Etter Jens krisemøte vurderer Tyna sin fremtid i Presidio. Kenny satser høyt, Malaysia får sin første solo-oppføring, og Sarah og Matt kolliderer.
Jennifer kunngjør en firmatur til St. George. Kenny opplever suksess på jobb og hjemme. Tyna vurderer å samarbeide med Jennifers rival.