Suits LA
En tidligere føderal aktor fra New York, Ted Black, representerer de mektigste klientene i Los Angeles med hjelp fra et lojalt team – der grensene mellom det personlige og det profesjonelle raskt viskes ut.
Ted og Erica tar opp kampen mot Samantha for å redde Lesters film, men kampen kan skade rettssaken hans.