Ted Bundy: Å falle for en morder
Etter år med stillhet forteller Ted Bundys langvarige kjæreste, Elizabeth Kendall, hennes datter, Molly, og andre overlevende om Bundys forbrytelser fra kvinners perspektiv for første gang. Serien viser hvordan Bundys sykelige hat mot kvinner kolliderte med kulturkrigene og de feministiske bevegelsene på 70-tallet i en av verdens mest kjente krimhistorier.