Texas Car Wars
Verkstedene kjemper om en 1964 Mercury Comet Caliente, en 1995 Jeep Wrangler og en 1963 Ford F-100 Unibody-pickup. Men kan kjøretøyene restaureres?
Frank faller for en 1961 Ford Country Sedan-stasjonsvogn, og Josh og gjengen byr på en 1956 Studebaker President. Men vil de tjene penger på bilene?
Det bryter ut budkrig om en 1968 El Camino Chevrolet, men er det en like flott bil som rivalene tror? Beep og Holly blir uenige om en 1976 Corvette.