The Anarchists
The Movement
Til tross for et kaotisk første Anarchapulco flytter flere konferansedeltagere til Mexico for å bli med i grunnleggeren Jeff Berwicks voksende anarkistsamfunn.
Det sjette Anarchapulco er i gang, og miljøet er ute av seg etter anklager om kryptosvindel – og enda et sjokkerende dødsfall.
Mens drømmen om et anarkistisk paradis smuldrer bort, begynner Anarchapulco-miljøet å stille spørsmål ved om prinsippene deres er gjennomførlige.