The Circle - USA
En uventet konfrontasjon høyner innsatsen i spillet. Senere gjør spillerne seg klare til å feste, og en spesiell gjest sjekker ut konkurrentene.
En ny dag gryr, og et nytt ansikt blir med i The Circle - og stiller en rekke vanskelige spørsmål. Rebecca intensiverer spillstrategien sin.